Tack kära granne...

Som har öppet trådlöst bredband!
Sitter hemma i lägenheten efter ett pass på SS.
Körde med Björn Kjöllerström idag, som var med i K1 för 2 år sedan där han mötte stjärnan Nickey Holtzken från Holland. Fick höra lite hur han förberede sig och hur han kände sig mentalt före matchen.
Jag kommer gå in avslappnad och lugn och explodera i adrenalin när matchen går igång!

Imorgon blir det morgonpass på Balance - sista konditionen!
Kör hårt veckan ut och vilar upp mig 5 dagar före match - och får tillbaka gnistan!

En tjejkompis skrev till mig här om dagen: "tack vare din blogg har jag fått tillbaka motivationen att träna igen, så tack vännen" Kul att man kan motivera andra!

Nu ska jag motivera mig själv till att gå upp klockan 6 imorgon för att slita på ett löpband med en Green Mile-look a like skrikandes på en!

Tack igen grannen, lovar att inte surfa på konstiga sidor!

Här bjuder jag på en bild från Kuba 2005!

Tottos huvud är ungefär i den höjden...

// Nissä





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0