Sorry brorsan!

Måns, min storebror, ringde mig och undrade om vi kunde träna lite. Vi bestämde oss för att gå ner på SS och köra. Han tog med sig två studiepolare som är brottare och jag drog med mig Camilla och Sara.

Brorsan som fortfarande hävdar att han kan spöa mig ville köra sparring. Sparring blev det - han vevade på rätt bra, hans kondis är dock katastrof. Efter ett svep - han sparkade, jag fångade och sparkade undan benet - gjorde han illa sig och var inte lika kaxig längre. Han ville dock gå en brottningsrond.

Efter en rear naked choke blev han spöad i brottningen och han borde nu lägga ner stridsyxan och erkänna att lillebrosan faktiskt gått om honom fightingmässigt.... men nej, han vill nu ha rematch.
Jag beundrar hans vilja i alla fall! =)


Jag och brorsan på Rivieran 2005

Det var roligt att träna idag. Jag kommer träna massor i sommar... men bara för att det är skoj - Inte för att jag måste!

Nu väntar en god kvällsmåltid framför two and a half men!

// Nissä

Kommentarer
Postat av: Bror

jaja show off! plockar dig nästa gång :)

2009-05-28 @ 20:53:56
Postat av: Nicket

nu va det dåligt uppdaterat... sägs om att skriva om helgen kanske??

2009-06-02 @ 19:38:05
Postat av: Michaela

Och du klagade på mig att jag var dålig på att uppdatera??

2009-06-03 @ 12:34:33
URL: http://michaelacarpelan.blogg.se/
Postat av: pebs

uppdateeeera!

2009-06-03 @ 23:00:32
URL: http://pebbels.blogg.se/
Postat av: björn

hallå! finns videon på din match att hitta någonstans på tuben eller så? hade varit grymt skoj att få se.

2009-06-04 @ 15:51:53
Postat av: Nissä

Sorry, men bättre ska de bli...

Björn: Nope, men det kommer i framtiden!

2009-06-04 @ 18:58:28
URL: http://partyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0