Packning pågår...

Kommer bli en fullproppad väska. Inte nog med att man ska ha med sig alla fighterkläder, handskar, susp med mera med mera. Det blir packning till två utgångar - en i malmö på fredagen efter k1 och på lördagen i Lund, där jag ska hälsa på min homie Joel!

Håller på att ladda in musik i usb-stickan jag ska ha med mig - entrélåten. Hoppas de inte slarvar som de gjorde sist på Fight Night i uppsala... fick gå in till någon lugn flumlåt - INTE OK!

Ska träffa Hayes imorgon vid 11-tiden, käka lunch och sedan åka ut till Arlanda. Vi flyger, gemensamt med alla andra stockholmsfighters, till Köpenhamn och åker sedan buss till hotellet i malmö. Där blir det presskonferens och invägning.
Vikten är just nu på 63,8- ska väga 63,5 imorgon.

Jag ska försöka blogga direkt från malmö, så kika gärna in så får ni se hur allt flyter på!

Bild fotad av Adam Helbaoui

Adam som förövrigt precis fått största schteekarjobbet - Seb på stureplan! Grattis man!

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på two and a half men...Natti!



Kommentarer
Postat av: Vendetta

Herrejävlar va deffad :D fuck me haha ser inget fett alls, ser att du har tränat hårt inför detta nissä :D Ge järnet lycka till !

2009-05-21 @ 01:43:56
Postat av: E

sweet:)

2009-05-23 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0