Nya mål

Det känns riktigt skönt att ha tävlingsperioden avklarad. All press är borta, jag har hur mycket fritid som helst och jag kan leva hur jag vill och vara allmänt spontan!

Men samtidigt så måste jag erkänna att det känns lite tomt. Jag strävar inte längre mot något mål. Utan mål - ingen motivation. Jag sitter därför och tänker på vad jag ska ha för mål nu.
I höst har jag en massa men det är långt dit...
Jag ska som sagt köra styrka på gymmet i sommar - men jag måste ha konkreta mål för att motivationen ska blixtra till.
Måste ta ett snack med gymkungen Daniel "Apan" Lee.
Sen ska jag faktiskt lägga ner lite mer tid på jobbet för att komma vidare snabbare. Ska plugga försäkringar på kvällarna - sexigt va?

Jag blev uppringd av NVP igår, de ville följa upp sitt reportage och höra hur det gått. Fick nyss se att de la upp detta på hemsidan:

Seger för Widlund i K1-gala

Sport 25 maj Kung Fu-mästaren Nils Widlund vann fredagens upphaussade uppgörelse på K1-galan Rumble of the Kings, i Baltiska hallen, i Malmö. Detta trots ett mycket starkt motstånd i den fyrfaldige världsmästaren i kickboxning, Thomas "Totto" Karlsson.

- Jag höll mig strikt till den plan jag hade bestämt mig för innan, och det visade sig hålla hela vägen, trots att orken tröt något på grund av den förkylning jag ådrog mig dagarna innan, säger Nils Widlund.
 - Jag mådde faktiskt så dåligt att jag höll på att inte  klara läkarkontrollen. Första ronden gick dock ganska bra medan den andra och tredje gick betydligt tyngre, säger Widlund som trots schackningen lyckades plocka de poäng han behövde.
Domarnas bedömning pekade också enhälligt till Widlunds favör.
- Jag vann mest på kroppsparkar och knän, säger Widlund om den prestigeladdade Rumble of the King-vinsten som säkert kommer att öppna för fler anbud och större möjligheter i boxarkarriären.


Hittade några bilder från matchen...


  

Ikväll ska jag käka pannkakor och sedan käka chips och kolla på film... sånt här har jag längtat efter!

// Nissä!

 


Kommentarer
Postat av: Modepolisen

Så nu är du boxare också? :)

Hoppas pannkakorna smakade bra!

2009-05-25 @ 20:29:41
Postat av: Nissä

Tydligen mr modepolis aka Joel. Pannkakorna blev förstklassiga! Ska visa dig när du kommer till sthlm sen!

2009-05-27 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0