Kan bli matcher i helgen!

Yesbox, jag går eventuellt en kickboxningsmatch på lördag och Sanshou-SM på söndag. Har inte riktigt bestämt mig... om jag kör så kör jag riktigt lungt så jag inte kan skada mig. Ett SM guld känns ju aldrig fel men K1-matchen känns 100 gånger viktigare. Enda anledningen är i så fall om min landslagsplats riskeras om jag dissar SM.

Det vore skoj att efter K1-matchen åka till Jönköping och dagen efter ta hem SM i Kickboxning... har en del att fundera på!

Jill, undrade här om dagen om jag var intresserad av att gå VM i Kickboxning i Kairo veckan efter K1 och representera Swedish Fight Team. Det låter najs, speciellt om vi blir helsponsrade! När man ändå är i bra form borde man passa på... Men jag har ju en hel partysommar att tänka på också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0