Kampsportsuppvisning

Idag var jag Thabo, Roy och Dannys iväg på en kampsportsuppvisning i Upplands Väsby.
Det var uppvisningar i Sambo, Karate, Boxning och Kungfu.


Kändis i Upplands Väsby ;)

Vi körde igenom tekniker, körde drillar och sparring.
Förhoppningsvis tyckte de som tittade att vi hade en skön stil och blir sugna på att börja!

SS Top Team!


Hade lite förfest igår, när vi skulle gå vidare ser jag i hissen på väg ner detta meddelande som jag remixade lite!

Hoppas grannarna uppskattar min dåliga humor...

Ska förbi min gode vän Adam som har en fotostudio ikväll med Björn Kjöllerström. Ska ta lite schyssta bilder. Hade egentligen velat ha med mig min nya K-1 outfit som levererades i dagarna, men de har jag inte fått tag i än.
Hur som helst blir det kul med lite nya snygga bilder!

Imorgon ska det shoppas inför sommaren! =)

// Nissä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0