K1

Sitter just nu och avnjuter ett glas rosé hos mina vänner i Lund... tänkte dela med mig om lite tankar om matchen och hur det kändes före...

Något jag inte skrivit, är att jag blev förkyld i veckan. Har inte mått helt 100. Men jag har försökt tränga bort det och bara tänka positivt. Läkarundersökningen gick sådär, var snudd på att jag inte klarade den. Vilopulsen var väldigt hög och återhämtningen dålig.

Upphopp hos läkaren

Jag fick tillsut klartecken att tävla. Robert, från Fighter Genuine, kom förbi med lite prylar inför matchen. Riktigt trevlig kille som ställer upp som stort stöd i form av sponsring.

Ninjapose!

Jakob, Anders, Halldén och Thabo kom till Malmö. Vi käkade lunch och gick omkring på stan.
Några av oss passade på att shoppa skor...

Jakob hittade dessa fina skor!


Hayes ville inte vara sämre, hittade de här fina och blev lite mer metrosexuell.

Vidare till hallen och uppladdning. Jag fick en ny snygg overall från fighter som ni ser nedan.

Dream Team!

Jag värmde upp med spinningcyckel och sedan på mitsar med Anders. Hann knappt bli varm innan jag blev inropad, första matchen slutade med submission i första ronden.

Sekunderna före match

I första ronden kändes allt rätt. Jag gick in hårt och pressade Totto. Fick in en del fina kroppsparkar och knän. Första ronden gick solklart till mig. Jag kände dock i rondvilan att jag inte hade samma återhämtning som jag brukar ha. Jag var helt slut. Andra och tredje ronden kändes inte alls lika bra. Jag lyckades dock jobba energisnålt och satte det som behövdes för att ta hem matchen på decision. Alla domarna hade mig som vinnare och saken var klar. Jag hade vunnit mot fyr-faldige världsmästaren Thomas Totto Karlsson! Jag är sur på att jag fick den här jäkla förkylningen. Hade jag varit 100 hade jag gjort 3 ronder som första ronden. Då hade nog matchen inte gått hela tiden ut...


Mäktig ring...

Jag tog en snabb dusch och mötte sedan upp grabbarna i baren för att få en slurk bärs!

Person, hayes och Halldén!


Mina Homies!


Ett mäktigt pris!

Det var sedan dags för partyparty. Iväg till hotellet för lite snabba järn innan vi fortsatte till K1 efterfesten på Tunneln.

Hell yeah!


Grabbarna blev så inspirerade av galan så de ville ge varandra "stryk".


Thabo, Danne, jag och Jakob på Tunneln.

Tack Danne "Mr Amex black" för skumpan! Dock var de inge vidare drag på Tunneln så vi drog vidare till Etage där vi festade loss... skoj kväll!

Jag kommer nu lägga fightingen på is ett tag, ska ha en underbar sommar för att sedan satsa till hösten igen. Paus behövs! Jag kommer dock inte sluta träna helt. Jag kommer jobba med styrka (inte bara för beachen). jag ska bli starkare och explosivare. I höst väntar VM i Canada och ett par galor.

Måste tacka för en stort stöd och fantastisk uppbackning av mina tränare. Speciellt Hayes, du har slitit lika hårt som mig!

Nu ska jag ut i solen och dricka rosééééé!!!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fAG

2009-05-23 @ 16:25:31
Postat av: Mercedeh

Förresten Grattis :)

2009-05-23 @ 16:41:52
Postat av: !!!

Grattis till segern, den förtjänar du så som du har tränat! vilken låt är det egentligen som du gör entré till?

2009-05-25 @ 03:27:22
Postat av: Galen nordmann i Shanghai

Fy fan, grattis Nissä!

Party i Toronto i oktober va?;)

2009-05-25 @ 11:08:42
URL: http://wu-shu.no
Postat av: Punggren

Pjanoo är entré-låten

2009-05-25 @ 15:33:31
Postat av: Nissä

Det blir galet med party i Toronto! =) Ska bara plocka vm-guldet först!

2009-05-25 @ 18:25:51
URL: http://partyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0