Invægning & fotografering avklarat

Sitter på hotellet i Malmø, tydligen har de ett danskt tangentbord.. man skulle kunna tro att jag skriver full!

Dagen børjade med att jag och Hayes møttes upp før att åka till Arlanda.
Nær vi kom till Arlanda tittar vi på tavlan med flygen och upptæcker att vi ær på fel terminal. Flyget till Malmø går från terminal 4, inte på terminal 2 som vi trodde. Efter en språngmarch till den andra terminalen och letat efter rætt check-in kom jag på att vi inte alls skulle flyga till malmø utan till køpenhamn! En ænnu snabbare rusch tillbaka till terminal 2 och en svettig Hayes som ville anmæla mig før mordførsøk så var vi rætt och møtte upp de andra fighters.

Jag fick snart reda på att Hayes var flygrædd - otroligt underhållande. Jag hamnade bredvid en pilot på planet som var riktigt rolig. Han berættade olika skræckhistorier om vad som hænt under flygningar m.m -tur att hayes sov.

Framme i køpenhamn køpte jag en jæger, som ska førtæras EFTER matchen. Det blev sedan bustur till malmø till hotellet dær fotografering væntade.

Strike a pose!

Några timmar gick och det var sedan dags før invægning och regelgenomgång.
Jag vægde in på 62,9 och totto på 61,4 (om jag minns rætt). Det var trevlig stæmning mellan totto och mig - skåningen ær rætt go (jajam sluta tjata om att han ær från blekinge och mina geografi-kunskaper).

Pablo roberto kollar så att allt går rætt till...


Psykar varandra lite!

Har just smetat i mig en Pad Thai på hotellrummet och en mysig filmkvæll væntar med Hayes.
Kasra (som arrangerar K1) sa nyss "håll dig borta från spriten ikvæll, jag har sett din blogg".
Jag lovade det, imorgon dock...

En liten tævling: Den som gissar rætt på vem som står på vægen till denna bild får en flaska rose! Skriv svaret som kommentar!

Någon som væger dubbla mig!

Champagnen ær på kylning, allt kænns rætt, nu kør vi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Hayes! Ser ut som fler skulle behöva köra lite högintensitet =)

2009-05-21 @ 22:08:02
Postat av: Fredde

Paulo är de ju! :)

2009-05-22 @ 00:15:14
Postat av: Vendetta

DE HAYES :D

2009-05-22 @ 00:58:30
Postat av: mercedeh

Hayes :)

han vägde 126 för 3 dagar sen :)

hälsa han från mig att jag saknar honom

:)/mershan

2009-05-22 @ 01:23:44
Postat av: Richard

Hoj bror, tror fan dt är hayes. Utse mig till vinnare och så möter jag dig i match, samt bjuder på en utekväll :-)

2009-05-22 @ 02:20:04
Postat av: mÅNS

KRUTH

2009-05-22 @ 04:55:15
Postat av: Tom

Hahjhahah hayes!!! Han vägde där någonstans när han visa hur en av deras special våfgar på budo fumka på budo. När får jag flaskan?

2009-05-22 @ 16:32:44
Postat av: P

HEJJA TOTTO!!!

2009-05-22 @ 18:44:06
Postat av: natalia

GRATTISSS TILL VINSTENNNNNNNNNNNNNNNNNNN

2009-05-23 @ 06:50:06
Postat av: Nissä

Tack!

Tom, jag super ner dig i veckan!

Mercede, du jag lämnar en flaska till hayes så får du kvittera ut den - det va nämnligen Hayes på vågen - vilken suprise? ;)

2009-05-23 @ 15:41:07
Postat av: Mercedeh

hahaha tack så mkt.. jag kommer verkligen få den utav honom oxå (NOT)

Vart e han?? vad sysslar han med? han har ju ingen mobil :(

2009-05-23 @ 16:26:41
Postat av: millisen

ja sa hayes via telefonen först av alla , nissÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ drickat är mitttttttttttttttt!

2009-05-24 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0