Håll fokus!!!!

Det är precis det jag behöver just nu... Både inför matchen och under matchen - hålla fokus.
Just nu när mitt liv är väldigt turbulent av olika anledningar är det svårt att fokusera. Utan fokus - inge givande träning - inge bra prestation på matchen!

Just nu jobbar vi ganska mycket med den mentala biten Jag är väldigt bra tränad: konditionen är bra, styrkan, balansen, tekniken. Men har jag inte huvudet och hjärtat och viljan och fokus med mig i fighten så spelar det ingen roll hur bra tränad man är!
Här om dagen när jag rensade bland gamla papper hittade jag anteckningar från ett föredrag vi hade på bosön inför VM 2007. Det handlade om hur man skulle förbereda sig mentalt för att orka prestera 100 % under press. Jag ska sätta min imorgon och gå igenom allt, kommer ihåg att det var väldigt givande inför VM.

Av min sponsor Fighter har jag fått en massa grejer!


De som blir mest glada är nog mina kampsportskollegor som ständigt klagade på mina illaluktande skydd =)


Igår på jobbet tog vi lunchen utomhus vid vattnet, börjar bli varm nu - så sjuuuukt najs med sommar!

Magic Magnus och Lill-helen!

Efter jobbet hade Nordea ölanrop på Café Opera. Va riktigt skoj att träffa de gamla kollegorna från Nacka och andra dudes man lärt känna.
 
Jens och Catarina!

Jag kommer inte att vara med på varken SM i Sanshou eller SM i Kickboxning, jag satsar endast på K1-fighten nu.

// Nissä


Kommentarer
Postat av: Adam

Håll ut och kämpa, inte lång tid kvar till matchen. Allt annat löser sig!



BTW ring mig!

2009-05-09 @ 19:45:30
URL: http://www.exponerat.se
Postat av: .....

när har du K-1 matchen??

2009-05-10 @ 12:26:39
Postat av: Anonym

Yes Adam, allt löser sig alltid =)

Du får ett härligt samtal idag klockan 17.05 av mig!



K-1 matchen är 22a maj nere i malmö, se mer på www.k-1.se

2009-05-11 @ 08:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0