Artikel i NVP!

Intervjuen som gjordes i torsdags kom upp på NVP's hemsida idag: http://www.nvp.se/Sport/En-svensk-klassiker

Bra gjord intervju med relevanta frågor. Många som har dålig koll på kampsport frågar idiotiska frågor och vinklar/missuppfattar svaren - ofta för att få artikeln mer provocerande. De här killarna hade lite koll, vilket var skönt.

Igår körde jag mitsar med Halldén. Vi pratade, planerade och körde taktikmässigt alla ronder. Jag känner mig nu mycket säkrare. Jag vet exakt vad jag ska göra. Nu ska jag bara hålla i den här känslan fram till fredag.

Igår letade jag och Punggren efter najsa halsband inför sommaren. Vi hittade ett Dyrberg/Kern på Åhlens som va sjukt snyggt. Danne tänkte köpa det men jag hann först! Han är nu lite småsur... men fan vad snyggt det var!
Vi hälsade sedan på Mopsen hulda och schteekte lite med den innan vi åkte ut till Josefina och hälsade på Henke och Sara.
 
Bästa hunden!


Fattas bara en flarra rosé...

Men snart så!


Kommentarer
Postat av: millisen

du och moppsen ser ungefär lika LIKA ut som jag och nesquik kaninen , grattis kanuuuuuudle!!!

2009-05-19 @ 13:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0