Benen är pajj...

Thai SM igår!
Galan var bra arrangerad och det var en del intressanta matcher. Bästa matchen var mellan David Teymur och Sanny Dahlbeck, en riktig krigarmatch som Sanny tog hem. Daniel teymur (storbror till David) tog hem -60 i år igen. Jag mötte honom 2006 i en gala i tantolunden och och vann. Jag tror jag kommer ställa upp nästa år och försöka sno hem den titeln!

Tror jag ska försöka gå på bio i veckan och se Kenny Begins, där Hayes är med. Annars blir det träning som vanligt och fixande med lägenheten. Imorgon ska jag till en läkare för att försöka fixa mina ben inför matchen. Kan inte sparka för tillfället då jag har benhinneinflammation. Hur som helst så kommer jag gå matchen, hur jag än mår. Har jag för ont så går jag bara in och boxar och knäar. Men det vore inte fel om jag kunde använda mina sparkar, som helt klart är mitt starkaste vapen! Hoppas mirakeldoktorn ger mig riktigt sköna piller och manglar ut smalbenen imorgon så de blir brukliga igen!

Idag (söndag) hängde jag på klubben ett par timmar. Jakob, den dumma polacken, glömde att det var sommartid och dök helt enkelt inte upp idag när vi skulle köra mits-träning imorse. Camilla hade följt med så jag tränade henne istället och hon är numera en rätt duktig fighter! Tänkt vad en timme kan göra!
Jag höll sedan i sanshou a och sanshou b - passen där vi nästan bara körde sparring.

Det blev en runda på IKEA också med mamsen. Nu har jag köpt nästan allt man kan tänka sig behöva i lägenheten. Är bara TV-bänk, vardagsrumslampa och en matta som behövs nu. Om en vecka är jag nog inflyttad och klar!

Kommer dock hinna få ett sista FF hemma! Päronen drar till rivieran på torsdag... nu gäller det att passa på... FEST?



Dagens outfit presenteras av Hayes!

En cyberkostym med en cohiba! "Sååå beach 09" - enligt Hayes.

Själv var jag jäkligt modemedveten på bosön i lördags! Har hört att man ska matcha topp & tå med shaker för att uppnå top-notch-status!

Nemen titta, topp&tå - ja. Shaker- yes!  Jakob - nja!

Ännu en helg som gått och måndag morgon att se fram emot. Som Daniel Lee sa idag när jag frågade vad han skulle göra i veckan. "Överleva". Jag får nog säga detsamma.

// Nissä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0