Mer om SS-fighters!

Tänkte skriva lite om några andra matcher som var i söndags som jag tycker stack ut lite från mängden!

Vår representant Catarina Halmedal gick upp mot en tjej som vunnit SM, Nordiska och kommit 3a i VM. Hayes och Halldén sa inget om Catarinas motståndares meriter före match, då hon antagligen skulle gått in i ringen med alldeles för stor respekt.
Catarina gick in helt respektlöst och trots att hon bara gått ett par matcher gick hon jämnt mot VM 3an! Helt klart bästa bedriften under hela tävlingen!

Houssein Khodr tog lätt hem sin första match med sina snabba sparkar. Han är riktigt lurig och trots att han inte tränar särskillt hårt är han alltid en mardrömsmotståndare genom att vara så in i *** avig med sin spagettiben som kommer från alla möjliga olika vinklar.
I andra matchen fick han tuffare motstånd men även där plockade han hem mest poäng (tyckte alla utom domarna som gav motståndaren vinsten). Till och med motståndarens coach var beviken och sa "det här är inte ok, han vann inte matchen"... tråkigt!


Bo "Bobo" Nie, vår minsta fighter med stort fighterhjärta gick in mot en 6kg tyngre motståndare. Han körde respektlöst och körde riktigt kanonbra! Han har känslig näsa och började blöda redan efter en halv rond. Det blev en riktigt blodig historia då det var omöjligt att sätta stopp för blödningen, men bobo var van och när vi tryckte in pappret i näsan flämtade han "tryck in den långt som fan så jag får gå ut fightas igen". Vi körde upp den i hjärnan, sen sprang han in i ringen igen. Bobo vann matchen och är en av våra stora framtidslöften!


Björn Kjöllerström (som var bakis...) gick upp en match mot regerande svenska mästaren och tog hem matchen relativt enkelt. Han var lite för smart för Emil som ändå kämpade på bra. Björn satte lite mer och lite hårdare.


Det bådar gott inför SM i Kickboxning som är i slutet av maj. Hur kul vore det inte om en kungfu-klubb vann flest SM-guld i kickboxning?
Inte helt omöjligt...

Idag skulle jag egentligen varit i stadshuset. Alla som bor i sthlm som vann SM 2008 fick komma till stadshuset på buffé och lite sånt. Hade egentligen varit skoj, men det får bli nästa år istället! ;)
 

Köpte surround idag till tvn! Det blev Samsung. Egentligen hade jag kanske velat ha ett par bose högtalare men jag pallar inte ha hundra fjärrkontroller. Nu kan jag styra ALLT ifrån Tv-kontrollen. Tvn jag köpte har inbyggt digitalbox så då slipper man den fjärrisen oxå.


Vinröda/svart precis som tvn, blir grymt! =)

Nu ska jag dra å träna med Hayes the Case!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nice där, stekare som skiter i inbjudan =D fan går det där systemet på?, har säkert likadan tv som du o ska köpa nytt ljudsystem, det där ser ju ut att passa bra ;D ses på thai-sm sen paaaaaaaaaaaaaaaarty!

2009-03-26 @ 21:55:42
Postat av: Jonas - JSK

jag som skrev btw.

2009-03-26 @ 21:56:26
Postat av: Nissä

Det va inte så dyrt... hittade det för 4000 på nätet. Du kan glida förbi å kolla på det sen när de är uppe!

Vart drar ni ikväll? Vi kommer nog gå ut!

2009-03-27 @ 09:49:27
URL: http://partyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0