Uppladdning!

Uppladdning inför match är något som jag egentligen är ganska kass på. Ofta är det att man ska gå ner i vikt till invägningen men imorgon går jag i -67 och jag väger ca 65. Riktigt skönt!  Däremot kommer jag då möta lite större killar, ofta går man ner 2kg, så de ligger nog runt 69 kg skulle jag tro!
Nu känner jag inte för att ladda med kost på något sätt, utan att bara se till att slappna av och njuta!

Ikväll ska jag gå på bio, ska försöka hinna med en fika före också. Kladdkaka med vispgrädde och sedan lite godis till filmen, mums! Har typ levt på mina pulver ifrån Strenght den senaste tiden, blir extra gott med gottigott då!


Sponsringen från Strength Nutrition (www.strength.nu)


Pulvret har hjälpt mig väldigt mycket, hade aldrig orkat träna (och haft energi på träningen) utan lite fuskhjälp. Man behöver inte ta alla de grejer jag fått, men vissa grejer e kanon!

På bio ikväll blir det Män som hatar kvinnor. Jag har läst boken och den var riktigt bra! Har hört att filmen ska vara lika spännande...

Kevin kör i samma viktklass imorgon. Han representerar landslaget i kungfu i -65 och jag i -60. Så det blir inbördes krig! Hoppas vi möts tidigast i finalen i sådana fall!

Jag och kevin!

Uppdatering kommer imorgon efter tävlingen... ska bli så ruggigt skoj!

Train hard, fight easy.

Jag har tränat hårt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!! :)

2009-03-21 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0