Pigg på en söndag!

God morgon! Sitter och taggar till inför träningen. Det är en sån skillnad när man har sovit bra och tagit hand om sig själv istället, som jag brukade göra inför helg-passen (om jag ens kom), att vakna upp bakis och jävlig med 4 timmar sömn och sen försöka göra bra ifrån sig på träningen.

Jag och Hayes har haft vårt första gräl...
I torsdags morse messar jag Hayes och skriver att jag inte kan komma på träningen ikväll då jag jobbade till 21.
Han skriver då: "Vi ses vid 22"
Jag trodde han skämtade och kommer inte. Han har då väntat till ca 23 och är ganska asförbannad.
På fredan dyker jag upp som vanligt på balance kl 7 och ingen Hayes är där. Får då höra av Kevin att han inte var så glad på mig.

Jag var väldigt nära på under fredan att skicka ett blombud till hans jobb, signat "Förlåt Din Nils". De hade nog garvat en hel del på jobbet då... Vi har iallafall löst våra issues, men ett tag trodde jag att jag skulle få gå igenom det här träningshelvetet utan hjälp.

I lördags hade Hayes fixat bra sparring till mig. Jag åkte till Pancrase och sparrades mot Carlos Prada,  som vann MMA matchen på K1-galan senast. Han var väldigt ödmjuk och sa "slå inte sönder mig bara" före passet. Det borde varit min kommentar var min tanke...

Carlos Prada (överst) i K-1 i norrköping som han vann!

Carlos är riktigt duktig. Vi körde ca 7 ronder sparring och han kom med väldigt bra tips.
Vi bestämde efteråt att vi ska köra regelbundet med varandra, riktigt nyttigt för båda då han kan lära sig mycket av stående fighting av mig och jag kan lära mig mer om clinch och nedtagningar.

Har fixat en del med lägenheten i helgen... det är sååååå mycket mer att göra och fixa än jag först trodde. Nu efter 2v ser den värre ut än någonsin. Här ska ni få se hur den såg ut innan renoveringen och hur den ser ut idag!

Före


Efter


Före


Efter

Som ni kanske förstår har jag huvudvärk... =)

Idag efter träningen ska jag åka med pappi och köpa tv och surround! Funderar på Samsungs nya 8-serie. Så sjukt grymma!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0