Match nästa söndag!

Jag kommer kanske tävla nästa söndag. Kickboxningstävling ute i täby. Får hoppas att det inte blir som i förra tävlingen då de inte lät mig tävla då de ansåg att jag för rutinerad för de som var anmälda...

Idag blev det Elit-passet på SS.
 


Wheelkick

Det var ett pass med mycket snabba komibationer. Halldén (vår huvudtränare) påminde oss om att vi måste behålla vår stil som vi alltid vunnit med. Att alltid vara snabbast och vara bra på att kombinera.
Han har helt rätt. Nu tränar jag en del thaiboxning för att anpassa mig för K1, men jag ska fortfarande köra min stil som jag alltid haft, men kunna hantera knä & clich-momenten som tillkommer.
De kommer INTE kunna hänga med när jag drar upp tempot.


Björn började jiddra lite...


Jag gav honom näsblod men han var glad ändå.

Hayes var nere och kollade på och coachade. Han trivdes bra och njöt. "Det här är riktig underhållning, som att gå på bio!"
Björn kontrade då "Vi ser att du är mätt på popcorn i alla fall"


Hayes på bio?

Nu måste jag sussaaa! Intervallträning imorrn bitti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många ggr tränar du i veckan? :D

Btw när började du med kampsorten? =)

Lycka till med tävlingen också !

2009-03-13 @ 16:12:15
Postat av: Nissä

Nu blir det 6 dar i veckan och 10 pass på dom dagarna. Men jag tränar bara såhär inför stora matcher.. Började köra vid 13 års ålder, alltså för 9 år sedan!

2009-03-15 @ 15:34:53
URL: http://partyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0