Kaaaaos!

Igår när jag kom hem märkte jag att jag tappat min lilla smartcase med busskort, körkort, bankkort och kreditkort.
Riktigt jävla irriterande.
Dessutom har jag i veckan slarvat bort mitt tandskydd, som är gjutet hos tandläkare som går på 1500 spänn.
Jag har dessutom slarvat bort, också i veckan, mitt nya halsband...
Var så sjukt frustrerad.

Men... det här var bara början på kaoset!

Imorse blir jag väckt av min hantverkare som renoverar min lägenhet.
Hantverkaren: "Hej Nisse, jag kommer inte in i lägenheten...ditt lås är bytt!"

Badrummet i lägenheten totalrenoveras och golvet är upprivet. Under natten har en kran börjat läcka och vatten har börjat rinna in i badrunmet i lägenheten under mig. Han har då mitt i natten upptäckt det och försökt nå mig utan att lyckas. Han har sedan ringt en jour som brytit sig in i min lägenheten, fixat läckan och sedan bytt lås.

Att tillägga är att vattenskadan är i styrelseordförandes lägenhet.... kan det bli bättre?

Det här kommer nog både bli dyrt och komplicerat!
Jäklar vad alla motgångar kommer på en gång.... fyfan vad jag ska slå ut alla aggressioner på träningen imorrn!

Vi skulle egentligen tränat på bosön idag men det får vi skjuta upp!

Ikväll blir det lungt, ska över till brorsan och kolla på slumdog millionaire.


Såhär arg är jag...

// Nissä


Kommentarer
Postat av: Jake

Va rolig Daniel Lee ser ut på den där bilden :-)

2009-03-08 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0