K1-galan

Tog ledigt ett par timmar ifrån jobbet i fredags för att hinna upp till galan. Hämtade upp hayes och körde dit. Hayes var lite jobbig i bilen. Han ska föreställa en tuff hård snubbe men han skriker som en kärring om man kör lite för fort.
Väl på plats minglade vi runt lite bland olika fighters. Hela sverige-eliten var här kändes det som.

Arenan.


Hayes, Sussi och jag.

Galan var bra arrangerad. De hade K1-matcher, MMA-matcher och en proffsboxningsmatch och alla matcher var faktiskt riktigt bra!

K1-match mellan David Teymur och Krittisak noiwibon, framtida motståndare för mig!


MMA match där carlos Prada vann i första ronden!


Hayes och jag blev sponsrade av Manto för galan.


Reza "Maddog" madadi

Jag hann sedan bränna hem till stockholm till halv 1 tiden där boysen hade fest för Julle som fyllt år. Julle hade hela veckan krigat på tradera för att buda hem ett supernintendo. Danne hade då skapat ett konto "Markus1994" och budat över hela tiden och tagit hem budgivningen på supernintendot. Julle var då sjukt lack, men under festen fick han ett paket som det stod att det var från "Markus1994", han blev tydligen överlycklig!
Han fick även hålla tal för alla på festen som de andra boysen hade skrivit. Det var tydligen inte helt smärtfritt!

Igår (måndag) körde vi sparring hela passet på thaiboxningen. Jag åkte därefter till SS där jag körde 8 x 3 min på säck med Hayes skrikande på mig. Riktigt jobbigt!
Imorgon ska jag vara på balance 07.00 för att köra maxpulstest. Hayes har även fixat en träningsdagbok som jag ska börja använda! På kvällen kommer jag träna med Ola Ahlvarsson på ss, gammal världsmästare i kickboxning!
5v kvar till match, nu är det bara att kriga!






Kommentarer
Postat av: Michaela

När ska du köra match? I Sthlm? kram

2009-03-04 @ 20:11:38
URL: http://michaelacarpelan.blogg.se/
Postat av: Nissä

Blir eventuellt 21a och 22a maj i kickboxning och thaiboxning, båda i täby. Kan höra av mig när jag vet mer :)

2009-03-04 @ 22:16:09
URL: http://partyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0