Inte IGEN!

Igår vid 12-tiden började telefonen ringa. Jag hade på ljudlöst men kände hur den ringde konstant i 30 min. Var upptagen med kund och kollade inte vem terroristen var.

Det visade sig vara styrelseordförande i min bostadsrättsförening (som bor under mig) och min hantverkare som hade ringt, 3 gånger var.
Vattenskada IGEN. Den här gången ifrån mitt kök, ner till hans kök!
Ville lägga ut lägenheten direkt på hemnet + skjuta mig själv.
Det visade sig dock inte vara så farligt och det åtgärdades snabbt.

Kommer nog inte vara så poppis när jag väl flyttar in. Fyra veckor av hamrande å bankande å borrande. Kollade dessutom på ett grymt högtalarsystem med en FET subwoofer i helgen som jag nog ska köpa. De kommer grannarna ba' älska! =)


Såhär känner jag för renovering.

/ Nissä


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att lee får vara med och peka finger här på bloggen :)

2009-03-18 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0