Äntligen helg...

Skönt med helg. Veckan har varit tuff. Kroppen börjar bli sliten av all träning. I torsdags kväll körde Hayes ett mördarpass med mig på klubben. Vi körde 15 ronder mitsar/säck/tortyr... ja, han torterar mig.
Kom hem vid 23, och säng vid tolv. Upp igen vid 6 på morgonen för att köra pass på Balance.
Den här gången körde vi rodd-maskin i 40 min. Inte lika konditionskrävande men mer muskel-kondition. Ryggen var helt slut efteråt.

Igår såg jag på innebandy! Freddie G lirar i TT (tyresö trollbäcken) och igår hade de en väldigt viktig match. Om de vann skulle de vara klara för superligan (högsta ligan).

Efter tre perioder och en snyggt mål av Freddie bjöd de på den största böghögen jag sett live.



Mina vänner körde en skön häxblandning under matchen med läsk och bag in box. Snyggt!

Jag och Camilla åkte sedan och träffade min gamle vän Filip och han flickvän isabelle för middag på en mysig thaikrog på söder, Koh Phangan.


Efter en god middag var det dags att rulla hemåt för att få lite sömn...

...för imorse träffades vi på SS 08.30 för att åka till Bosön!

Anders (landslagscoach) Jag och Jakob.

Vi brukar vara på bosön varannan månad för att göra ett antal tester, för att se hur vi utvecklas.
Den här gången var inte bara klubben här, utan även lite utövare från andra klubbar.
Några från småland hade till och med åkt upp!

Vi inledde med coopertestet (3km).

Jag kunde själv inte vara med då mina benhinnor e pajj.

Vi körde sedan vidare med brutalbänk, knäböjj, chins, dips och vanlig bänk

Husse på brutalbänken

Nått jag MÅSTE nämna är att jag slog Jakob på dip'sen. Han var säker och kaxig i omklädningsrummet och utmanade mig. Han gjorde 43 st och jag kom upp i 47! Där fick du... tjokis!!!


Knäböjj 50kg. Klarade 50st idag.

Vi avslutade med att åka till SS där vi körde sparring. Kul med nytt sanshou-folk att sparras mot.

Bilden är absolut inte arrangerad.

Idag är det Thaiboxnings SM i solna hallen. Blir upphämtade om några min. Skriver lite om det sen!!!

CIAOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0