Da Weekend

Modevisningen i fredags var najs! Fredde hade krigat i sin studio väldigt bra och han visade upp nya grymma klädesplagg - bara en tidsfråga innan han slår igenom på riktigt!

I lördags blev det första träningen på länge, körde lite på Balance. På kvällen festade vi på Le Rouge, där Hayes bjöd in sina vänner. Var länge sedan Hayes uppmuntrade en till att festa - tog det dock ritkigt piano och kastade in handduken tidigt.

Hayes the Case och Jake the Cake


Fick låna denna "halsduk" en stund under kvällen, Vad fan är det för något?!

Idag var det dags för träning igen, körde benträning på gymmet. Innan vi drog dit hittade jag detta i Punggrens säng...

Brokeback Mountain liggandes på turtleskudden - Du är nu avslöjad! Hahaha...

Nu är det i alla fall slut med att ligga i soffan och dega. Ska köra igång på riktigt nu med styrketräningen. Ska bo på Balance ett par veckor framåt. Vikten ligger just nu på ca 63,5. Målet är att ligga på 67kg om 6 veckor. Exakt den viktökningen gjorde jag under mitt vinteruppehåll. Ska köra kreatin och mycket gainer och protein!

Såg Terminator Salvation... Den var riktigt grym! Så sjukt snyggt gjord. De hade filmat långa sekvenser utan avbrott och byte av kameravinklar som gjorde filmen riktigt cool.... se den, bästa actionfilmen på lääänge!



Kommentarer
Postat av: Vendetta

Haha du väger exakt lika mkt som jag gör ju :D

Är du 172 cm också eller? haha

2009-06-07 @ 21:53:41
Postat av: Nissä

Haha japp... 172 is the shit! :)

Är du någon jag känner eller?

2009-06-07 @ 23:25:33
URL: http://partyfighter.blogg.se/
Postat av: Vendetta

Haha coolt! Ne men im a fan of yours :D Jag började kickboxningen nu i januari och hoppas köra SM redan nästa år :D Har även sett klippen på youtube från 2008 där du äter motståndet haha :D Riktig kul och se dina matcher, kan du inte ladda upp mer? :D

2009-06-08 @ 13:53:27
Postat av: general

kommer det inte upp video från K-1 matchen??? :)

2009-06-08 @ 14:22:05
Postat av: Nissä

Skoj, kör hårt!

Jag kommer ladda upp mer matcher, ska få tag i nån som kan ladda över från videokamera och vhs och sedan lägga upp.



Även K-1 matchen ska läggas upp så småningom! Har inte fått tag i den än...

2009-06-08 @ 22:02:51
URL: http://partyfighter.blogg.se/
Postat av: Vendetta

Nice gör det ! :)

Btw har du Hayes som din tränare nu eller hur går det ihop? Skoj och ha en sådan person, har han tid över att träna mig? Haha =P

2009-06-08 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0