Midsommaruppladdning!

Kom precis hem från jobbet och nu har jag precis börjat packa inför midsommar. Ikväll bär det av till Ökna!
Igår var jag hemma hos päronen och firade vi att morsan fått nytt jobb, det bjöds på roséchampagne!
Punggren hämtade sedan upp mig med motorcyckeln. Fy fan vad den gick... Grattis till körkortet by the way - du blir snart av med det....

Vi var sedan på en trevlig tillställning: Becker golf. Det bjöds på middag och underhållning på Clarion Sign. Middan var sjukt god och det serverades nya viner till varje rätt. De lottade ut riktigt schyssta priser till gästerna. Turungen Kevin vann en weekend för två till Yasuragi. Jag ska tvinga honom att ta med mig!

Jag blev rätt slirig igår och imorse mådde man ju inte helt 100.
Till min förvåning så serverades champagne på jobbet på morgonen. Schysst återställare ;)

Nu har jag bunkrat upp inför midsommar i alla fall. Blev bland annat en kapten (ni har väl inte missat reklamen?)
Vi åker som sagt ut till landet ikväll för att förbereda midsommarstången, partytält, musik osv.
Imorgon bitti ska vi upp och gräva mask och fiska fisk!
Sedan kommer övriga 25 gäster... kommer bli 7-kamp med bland annat gyttjebrottning och norsk fylla, kan det bli annat än succé?

Här är lite bilder från förra midsommar...

Midsommardans runt stången - gurra kör breakedance?


Mumieleken - en av grenarna!


Äggkastning!


Norsk fylla - Kevin on action


Lirade lite golf - kommer göras i år igen.


Pyramiden, görs alltid efter ett par kalla!

Ha det så gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dog sidan lr e du fortfarande full sedan midsommar?!

2009-06-24 @ 22:41:02
Postat av: Anonym

Borde uppdateras lite oftare!

2009-07-02 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0