Singha for president!

Denna goda bärs... den får mig att aldrig vilja gå in i en hårdträningsperiod igen... nästan så god är den!
Igår hade vi planeringsmöte efter ordinarie arbetstid, vi satte oss på en restaurang och surpla i oss öl och åt thaimat. Det blev Singha, och självklart blev mötet väldigt roligt - och givande!



Nu sitter jag med en Singha i handen igen och njuter. Ikväll blir det party!
När jag kom till systembolaget här i skanstull idag var det kö för att komma in. Det ösregnade och de släppte in 3-4 personer var 5e minut. Det tog 15 min att komma in, och där inne var det sjuka köer... alkissöder!

Ikväll skulle vi egentligen åkt till en polares landstället för att åka wakeboard och vattenskidor... men med det här vädret skulle inte det göra någon lycklig. Imorgon blir det gym, ben igen såklart. Ser väldigt mycket fram emot att ta bort stygnen så man kan köra hela kroppen.

Jag har börjat köra Push extreme från strength nutrition före träning. Man känner hur det kliar i hela kroppen efter ett tag. Om man jämför med hur mycket man orkar lyfta normalt och med puch extreme i kroppen märker man skillnad! Det händer grejer!!!

Beach 09 hjälpmedel ;)

Imorgon blir det cowboyfest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0