Ölprovning!

När jag väl klarat av tvätten i lördags morse blev det till att halvsova i soffan hela dagen. På kvällen hade jag bestämt mig för att ta det rätt lungt. Göteborgstjejerna som hälsade på bjöd på middag, riktigt gött!

Verkar som att björne inte vet att man ska blanda vit och röd tvätt?

Jag och Joel mötte sedan upp två tjejpolare och hade ölprovning på monkey bar... det finns verkligen helt störda öl-sorter, och ruggigt goa som man missat!

Jag blev rätt taggad efter provningen och joel och jag gick ut. Juan kom senare och mötte upp oss och det blev en riktigt skoj utgång!
Dagen efter var det dags för IKEA, mindre kul... man ska inte åka dit på söndagar... dock fick jag lite nya grejer till lägenheten!

Jag blev uppringd av södermalmstidningen förra veckan - imorgon ska de intervjua mig. Blir något reportage i nästa tidning. De kommer ner till klubben och tar lite bilder när jag kör mits. Har inte langat en spark sen K1 - hoppas att känslan fortfarande sitter kvar!






Kommentarer
Postat av: anton

följer du något speciellt schema när du gymmar? och hur ofta är du på gym?

2009-06-16 @ 10:42:14
Postat av: Nissä

Försöker ha två pass där jag delar upp kroppen, ska försöka köra 4ggr i veckan!

2009-06-21 @ 21:11:42
URL: http://partyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0