En tung helg = en tung vecka

Dålig uppdatering, ska bli ändring på de. Ni som däremot bara vill följa min fighting kan ju sluta läsa nu. Fokus ligger på annat i sommar!

I fredags efter jobbet körde jag och nåra kollegor en Afterwork hemma hos mig. Det började bra med lite rosé men slutade med Pepparshots och Mangovodka/Soja (ja, ni läste rätt).


Ritkigt äckligt


Fruktansvärt äckligt

Jag fick direkt lägga ner mina planer på jobb som framtida bartender... dock tyckte min kollega Hanna att mango/soja inte var så farligt och tog en till... störd tjej... =)

Det blev sedan en stökig utgång på sturekompaniet, riktigt skoj dock!


Lördaag
Jakob, min landslagskollega kom förbi med en flarra rosé. Punggren gled också förbi. Vi blev lite glada i hatten och åkte till josefinas där vi körde vidare. Efter ett par timmar tvingade Punggren med oss till hans brors 25års fest.
Där var hela släkten Punggren!
Jag passade på att spöa julle i crocket/cricket?

Cricket-tröjan funkade inte idag julle...


Vinnaren fick Punggrens morsa!

När vi skämt ut oss tillräckligt tog vi vår schtekiga citroeng pluriel cab och klämde in 5 grabbar och drog oss mot mig för lite preparty!

Kärlek i bilen!

Ännu en tokrolig kväll... dock mådde man som man förtjänade i söndags och jag åkte på en jobbig förkylning som har hållt mig från jobbet. Nu kom precis julle över som tröst. Han tog bort en glasbit ur foten imorse...
Det var en efterfest i december som jag råkade tappa ett antal glas i golvet som julle senare trampade omkring i. Han märkte nyligen en knöl under foten - som visade sig vara en glasbit från den kvällen...

Stackars...


Den ska ligga här någonstans i påsen...

Vi planerar just nu inför midsommar, kommer bli galet med party på punggrens land!
Sen har jag eventuellt en tävling på Tallink några dagar senare. Hade ju inte tänkt tävla nåt i sommar - men hur kul är det inte att slåss på en finlandsbåt?! =)
Dessutom får man möta Estlands bästa och det är prispengar... det lockar!!!

Förkylda hälsningar
Nissä


Kommentarer
Postat av: Punggrens mom 4ever

Jag vill också vara med och spela cricket nästa gång.............hoppas jag vinner :-)

2009-06-04 @ 19:27:42
Postat av: Punggren

Jävla kukungar!!!!

2009-06-04 @ 20:24:59
Postat av: Anonym

Colapåse med glas....

2009-06-04 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0