Alltid ska det vara någon käpp i hjulet...

Käppen denna gång är ett födelsemärke jag tog bort idag. Fyra stygn senare och instruktion om att absolut inte utsätta sig för hård fysisk aktivitet innan vi tagit bort stygnen... men jaaaa, bra planerat av mig!

Jag hamnade ändå på Balance idag där jag och Punggren körde kondition - 15 min löpning, 15 min cyckel och 15 min crosstraining. Avslutade med stretch. Kommer träna trots att jag kanske inte borde. Ska bara undvika att köra för mycke övningar där musklerna kring "såret" är - ryggen. Får nog vänta lite med den tunga muskelökningen och hålla igång konditionen och köra tunga benövningar sålänge.

Efter att ha varit sjuk så uppskattade jag att vara tillbaks på jobbet idag! Att ha tempot uppe, lära sig nya saker och känna att man göra något vettigt av dagen ger en mycket energi.

Fick denna fina bokhylla av morsan förra veckan. Nu sitter den uppe och här är den!


De kom nyligen hem från frankrike... de hade med sig en extremt god ost som jag avnjutit de senaste dagarna!


Längtar verkligen till frankrike nu. Ska dit första veckan i augusti med boysen. Det ska förtäras många ostbrickor och många flaskor gott vin!





Kommentarer
Postat av: PorrA

Längtar verkligen till frankrike nu. Ska dit första veckan i augusti med boysen. Det ska förtäras många ostbrickor och många flaskor gott vin!





FY FAN!

2009-06-09 @ 02:12:41
URL: http://hejlisa.blogdog.se
Postat av: Bror

haha.. vad fan Nisse. den där meningen måste du ha snott ur "I huvudet på en brat".

2009-06-10 @ 00:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0