Kanske dags för lite seriösare tider.

Jag har alltid levt ut mina sommrar till fullt. Party & resor och ingen tanke på nästa säsong. Men ska jag vara realistisk nu med att försöka vinna större tävlingar funkar inte det riktigt längre.

Fick ett samtal av Halldén idag. Jag har fått ett matcherbjudande under K1-regler i september... Tackar jag ja är det dags omedelbums för konditionsträning. Jag känner mig sugen och kommer nog tacka ja. Jag vet att Hayes redan kört igång med sin satsning, så det är bara å hänga på honom!

Jag var förra veckan med i södermalmsnytt. Jag visste inte att den skulle komma så snabbt och när jag handlade på konsum såg jag en halvsida på mig själv på löpsedeln - "Söders nya kampsportstalang". Fan, nu har man en del att leva upp till ;)

Hayes får pisk av mig på stor bild. Kan man bli mer nöjd?!

Trots att jag var väldigt ödmjuk lyckades mitt citat "jag har slagit alla i Sverige" komma som rubrik. Lite väl kaxigt då jag syftade på alla motståndare i sanshou, jag har inte slagit alla i alla kampsporter... än ;)

Jag har gått upp i vikt som planerat efter K1. Från 63,5 till 66,5! Kommer lägga på mig ett kilo till innan jag är nöjd.
Ikväll blev det ett pass och imorgon bitti kör jag ett till. Imorgon kväll blir det kampsport!

Nu ska jag plugga! Wie!





Kommentarer
Postat av: Vendetta

Vad är det Hayes ska satsa på? :D

2009-07-08 @ 23:54:07
Postat av: Nissä

Det är fortfarande lite hemligt =)

2009-07-09 @ 08:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0