Im back!

Har legat på latsidan med bloggandet. Har helt enkelt varit för lat!
Det jag gjort sedan förra inlägget är typ en jäkla massa party och en del annat roligt
Här kommer lite best of!

Midsommar. Repris från förra året. Vi drog ut till Ökna, kossornas paradis! Där trivs vi bra!
Ca 25 pers kom ut till hålan och gjorde midsommar lyckat.

Vi reste midsommarstången tidigt på fredagen, ölen är en fin detalj.


Den fina barnpoolen fylld med gegga blev snabbt ett slagfält!


Kärlek


5-kampen vann killarna i år!

Precis som förra året hade vi med oss en jäkla massa golfbollar som vi skjöt iväg i skog å sjö.

Fredde får här en privatlektion av inte mindre än 4 instruktörer!


Stagedive var också en av kvällens höjdpunkter. Har fortfarande ont i knät sen jag försökte göra en 360 snurr och landa på fyra kalaspackade grabs. Gruset tog emot mig.



Efter lite drinklekar så var det tack och hej för de flesta.

Midsommardagen var precis som förra året bland de stökigaste jag varit med om. Det började lungt och fint med mask-grävning, luftgevärs-tävling och fiske-tur. Det avslutades med Hopp över eld och golfskjutning på punggren (vi bytte sedan golfbollarna mot luftgevär). Resultatet blev ett trasigt partytält (mitt fel), spya i sovsäck (joel), blykula i röven (punggren). En helt fantastisk kväll med andra ord!









Tur att en sjuksköterska fanns på plats så danne slapp ha bly i röven =)


Mer kommer snart...


Kommentarer
Postat av: Pungis!

Haha midsommardagen låter så grym!

2009-07-09 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0