Partyfighter!

Efter att ha bloggat rätt friskt ett tag på prs-bloggen är det dags att gå vidare till en egen blogg.
Den här bloggen kommer till stor del handla om mitt stora intresse för fighting - hur och var jag tränar, småreportage om tävlingar och mina tankar kring fighting!
Självklart kommer jag skriva om allt annat som händer i mitt liv.
Jag har ofta kallats för partyfighter -  med tanke på att jag är rätt duktig på att vara ute och ränna en del. Så därför får bloggen heta så!

Det ska inte bli någon tråkig blogg. Ni slipper dagens outfit, kärleksbekymmer och djupa tankar om livet, promise ;)
.
Så... välkomna, titta gärna in!
Jag börjar med att skriva om vår härliga resa till Egypten!

// Nissä






Kommentarer
Postat av: Loppan

Nice kommer va en aktiv läsare ;)

2009-02-15 @ 18:36:55
Postat av: Bror

Kul! Lägg upp filmen på när jag spöar dig i pingisrummet också.

2009-02-15 @ 19:47:50
Postat av: Nissä

Det var DU som fick stryk i pingisrummet, så den filmen lägger jag gärna upp!

2009-02-16 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0