K1 i norrköping på fredag!

På fredag tar jag lite ledigt från jobbet för att hinna upp till K1 i norrköping.
Jag och Hayes ska dit och göra ett litet reportage för Budo & Fitness.


Jag fick erbjudande att gå match på denna gala men jag tackade nej då jag fortfarande var skadad då jag fick frågan. Hade blivit svårt att hinna komma i form på den korta tid jag nu varit skadefri.
Däremot kommer jag ställa upp i Fightnight 11 april

Hayes och jag är med på affishen, hayes har dock dragit sig ur pga skada.

Fightnight är en thaiboxningsgala och i och med att jag inte tränat thaiboxning tidigare så det blir en stor utmaning att möta svenska eliten i det!
Motståndaren är inte officiell ännu, men snart är allt spikat!

Imorgon är det tillträde till lägenheten jag köpt på söder. Känns sjukt skoj att få sitt eget lilla place. Lägenheten ligger på ölandsgatan vid skanstull, två minuter från träningen!
Jag ska renovera så själva flytten blir nog om en månad. Blir ett himla projekt att få tiden att gå ihop till att träna 9 pass i veckan, jobba heltid och hålla koll på hela flyttkarusellen. Utmaning! I like!


Kommentarer
Postat av: Bror

haha.. du är mindre än tjejen till höger på affischen trots att du står framför henne. Är det du som är dvärg eller hon som är normalstor??

2009-02-24 @ 22:40:00
Postat av: Nissä

Hon e tjockis!

2009-02-24 @ 22:55:06
URL: http://partyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0