Ny sponsor!

På jobbet imorse skrev jag testet för certifiering för placeringsrådgivning. Det gick fint, skriver försäkringscertifieringen om någon månad, sen är jag certifierad rådgivare!
Var sedan på tillträdet, har nu fått nycklarna till lägenheten nu. Ska snart dit och mäta och dona så man kan beställa kakel och sånt!

Jag var hos personalbanken idag och gick igenom min ekonomi. Jag är SÄMST på att spara pengar (borde man inte vara bra på det om man jobbar på bank?) men nu ska jag i alla fall komma igång med det, skönt!

Ikväll blir det utgång på village. André en bekant som jag träffat genom min underbara vän och designer Freddie G har fest där ikväll där han visar lite t-shirts han gjort. Märket är black book, riktigt feta t-shirts.

Jag har fått ny sponsor! http://www.strength.nu/
 

Gå in på sidan och klicka på bilden så får ni läsa lite mer =)

// Nissä

Kommentarer
Postat av: Fredde

www.freddieg.se



www.bbook.se





:)





Ta det lilla lugna med kosttillskotten va mannen, du vill ju inte bli som cartman blev på protein. fråga julle, han känner honom.

2009-02-27 @ 01:49:36
Postat av: fredde

han känner cartman allrså.

2009-03-02 @ 00:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0