Match i helgen?

Min tanke var att i helgen gå match på en kickboxningstävling i Eskilstuna, men nu verkar det knasa sig lite.
Jag får ingen motståndare i fullkontakt. Arrangören vill inte låta mig köra mot de som är anmälda i fullkontaktsklassen då de inte har samma erfarenhet som mig. Däremot får jag match i Lightcontact, men där har jag inget att hämta.

Jag behöver 3 matcher inför SM i FCLK (Full Contack med Lowkick) för att få ställa upp.
Självklart ska jag försvara min titel i år, men då måste jag gå 3 matcher innan i FCLK! Problem!

Hoppas det löser sig, annars går jag och Björn mot varandra i -76!

Ikväll körde jag pass på Fight Center. Har fått lite erbjudanden om att gå thai och K1-matcher så nu är det bara ner å lära sig clinchen. Grabbarna på är Fight Center är ödmjuka och duktiga, riktigt skoj!

Dags att sova, imorrn blir det Sanshou på SS!

//Nissä


Kommentarer
Postat av: Camilla

Blire inge etuna el?

2009-02-18 @ 11:42:51
URL: http://cwansulin.blogg.se/
Postat av: Nissä

Nej, tyvärr... får bli någon annan gång! :)

2009-02-18 @ 14:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0