Kickboxning & Skybar

Igår blev det träning på Stockholm Kickboxning. Jag känner Sami som har klubben väl och vi kör alltid riktigt bra sparring mot varandra. Efter en kort uppvärming körde vi kombinationer mot varandra och följde sedan upp det med 30 min sparring. Sami som är gammal VM 2a är alltid rolig att köra mot. Han är från den gamla skolan och kör en del oldschool-tekniker.

Svårt att kombinera Thaiboxning/Sanshou/Kickboxning då alla har olika regler. Råkade fånga benet ganska många gånger i sparringen. Att fånga och kasta sitter i ryggmärgen av all sanshou-träning... Kul pass iallafall och allid skoj med sparring mot nya personer.

På kvällen hamnade jag på Skybar i skatteskrapan.
Hade inte varit där tidigare och blev positivt överraskad! Vilken view! Man såg hela stan och bort till förorterna i alla väderstreck.


Mitt mål är att hålla mig nykter fram till juni. Jag har inte blivit full sedan kickoff'en med jobbet i januari på sandhamn (där blev det ritkigt stökigt). Igår blev det en drink och ett glas vin... ibland måste man få synda liiiiite. Men mer än så kommer jag aldrig dricka under denna vita period.

Ikväll blir det Thaiboxning, wie!

// Nissä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0