Hurghada dag 3!

Upp tidigt igen, den här gången orkade dock inte Punggren.
Dagen före hade vi sprunigt förbi en "backe".. det var väl snarare en slags ökenkulle!
Jag tvingade med Lee dit för att köra backträning. 5 gånger skulle vi maxxa upp och jogga ner. I nästan 30 graders hetta skulle detta bli jobbigt... till och med jobbigare än backen i vitabergsparken hemma i swe!

Jag var dock tvungen att göra det här. Inför alla träningssäsonger har jag åkt iväg på, mer eller mindre, regelrätta partyresor. Hayes (min coach) var måttligt road inför min förra säsongs-satsning när jag åkte iväg till rivieran.
Så nu när vi skulle gå igenom vårens satsning och jag sa att jag skulle åka utomlands trodde han att jag drev. TIll slut var jag tvungen att säga att det va träningsresa. Nu kommer han bli stolt!


Skön backe?

Vi väckte sedan Punggren och åkte till hedkandi som vi hade fått höra hade en soft dags-häng!
Ryktet stämde - check this out!






Chillar med en milkshake banana.


Jacuzzi.... hmm Kalliis är ljusår efter!


Lunch åt vi varje dag på hedkandi, riktigt goda mackor!


Passade på att plugga placeringsrådgivning ca en timme om dagen dessutom! Vilken nyttig resa!

Efter några timmar så gick vi en runda i hamnen.

Vid det här kortet försökte jag putta i Punggren, ytterst nära!

Väl tillbaka på hotellrumet var det dags för pass nummer två!
Punggren somnade efter halva passet... ska man se det som ett problem eller möjlighet?

Vi såg det som en möjlighet!


Vi gick sedan ut för att svulla lite på Pizza hut. Självklart kunde vi fånga en Lee med en pizza i högsta hugg på bild!


Vi försökte sedan ta taxi till "New Hurghada" där vi hade hört att de hade fina barer och bra nattklubbar. Vi blev dock blåste av chaffisen och han skjutsade runt oss ett tag tills vi var tillbaka på samma ställe. Yes! Vi åkte till Mariott Hotel istället som vi hörde va fint, men tröttnade snabbt och åkte till vårt soffhål på hedkandi för ett par nya goda drinkar.

//  Nissä


Kommentarer
Postat av: Pungis

Nu eru fan taskig! jag trännade när ni va å sprang... tänkte på beachmuklerna jue!

2009-02-19 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0