Helgen som varit.

Helgen började med ett hårt thaipass på fightcenter. Efter en snabb dusch uppe hos kevin åkte vi sedan till axela, en restaurang på söder som ivve's föräldrar har. Ivve en trogen södermalms shaolinare, nyfyllda 21 skulle firas.
En god middag avnjöts och ivve fick blåsa tårta och öppna presenter. Vårt bidrag var en ny Jack Daniels flaska och en yogavideo för gravida kvinnor (ja, det är sant, hade lite bråttom när jag skulle välja present). Ivves tjej uppskattade den sistnämnde presenter mer än ivve själv!

Ivve, med sin sängkammarblick och hans trevliga flickvän.


Jake the cake

Vi åkte sedan till ambassadeur.



En del av ss top team!

Jakob skulle upp tidigt och jobba och sa att han skulle åka hem efter någon timme. Han blev dock övertalad att stanna och drog snart in en egen skumpa och började rocka loss.


De som känner jakob vet att han blir otroligt underhållande med lite alkohol i kroppen och denna gång var det inget undantag.... Efter ett par vilda dansmoves...


Spricker byxorna...

Höll på att dö av skratt!

Lördag morgon ringer Hayes och väcker mig.
Han frågar varför i helvete jag sover (klockan 9) och säger att jag ska vara ute och springa. Jag försökte förklara för Hayes att det var min enda vilodag, men den gick han inte på, jag hade vilat i torsdags.
En timme senare är jag nere på gymmet och kör intervallträning i 30 min.
Vi håller på att förhandla med några gym om att vi ska köra intervallträning två mornar i veckan före jobb på löpband.
Jag tror jag har svårt att föreställa mig något jobbigare än att springa intervallträning klockan sju på morgonen med den här personen brevid sig skrikandes på en.


Men, det finns inga genvägar till bra kondis. Det är bara bita i det sura äpplet och ge gärnet!

Idag (söndag) blev det sanshou-A-pass. En timme sparring. Jag höll sedan Sanshou-B-pass.
Kom hem deckade i soffan och kollade på mamma mia. Jag blir väl korsfäst av testosteronkompisar nu men tyckte den var bra!

Bra träningshelg men kryddat med en hel del skoj! Äntligen kommit tillbaka efter träningsuppehållet, nu är det bara lägga in en ny växel inför värens alla tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0