Sista partyhelgen på länge...

Har jag precis avverkat... självklart kommer jag inte bara sitta hemma, men det blir helt nyktert fram till VM!
I fredags vart det party hos kevin, blev stökigt och roligt och jag kastade in handduken ganska tidigt då jag torskat i kluns-leken alldeles för många gånger =)

I lördags hade jag förfest och sedan gick vi vidare till en annan trött fest, blev även där hyfsat tidigt... när jag kom hem var det ingen spya utanför min dörr. På morgonen låg det en spya utanför min dörr. Alltså har någon granne/grannes polare spytt ner utanför mig... jag HATAR spyor, klarar inte av dem, jag spyr själv... och jag tänker/kan inte torka bort den... det jobbiga är att alla grannar med största sannolikhet tror att det är nån av mina bekanta från min fest som spytt!

Jag trodde rätt...för nu ligger det en lapp vid spyan där det står "du som hade fest kan ju torka bort den"...
Jag hade festen, men jag vägrar! Nu är det krig.

Nu (måndag kväll) ligger den fortfarande utanför min dörr och jag vet inte hur jag ska göra...Jag funderar på att lägga en lapp brevid den andra och förklara att det inte är mitt ansvar, då den inte hade "blivit till" när jag eller några av mina vänner varit i trapphuset/lägenheten. 
Snart kommer väl achberg och knackar på dörren och bjuder in mig till grannfejden! =)

Hur som helst, jag vill inte skriva om spyor, ville bara skriva av mig... nu kommer vi till träning!
Jag körde ett pass idag på klubben. Kombinationerna och känslan känner näst intill som förut - när jag var i toppform. Kondisen måste dock slipas rejält.
Imorgon bitti ska jag och Jakob ut och springa före jobbet. Det kommer bli 4 kondispass i veckan, varav ett av dem består av backträning.

Är så sjukt taggad på att satsa till 100 % nu....


Kvartsfinal mot Polen EM 2008, sätter en sidekick i huvudet på Polacken!

Det känns riktigt skönt med att vardagen kommit igång, trots att sommaren och festandet är helt underbart.
Nu ska jag satsa lite mer på jobbet också, försöka komma vidare. Ska gå pensionsutbildning och juridikutbildning nu i augusti och september för att få lite mer kött på benen!

Nu ska jag käka min nylagade wook!!!


Kommentarer
Postat av: Katten

haha jag hoppas på att spyan ligger kvar så att Robban kommer! Du kommer bli kändis! :p

2009-08-18 @ 10:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0