Nysatsning!

Hallåååå där min vänner!

Nu har jag varit borta från sidan ett bra tag, men nu känner jag att det är dags att kicka igång igen.
Jag har nyligen kommit hem från en underbar semester på den franska rivieran. Och en vecka före det var det tokröjj en vecka på gotland. Nu känner jag mig färdiglekt och har hittat ny motivation till en ny hårdsatsning!


Här kommer lite bilder från Rivieran

Tennis varje dag!


Jakob och Kevin följde med - hela sanshoulandslaget!


Back Street Boys?


Man MÅSTE käka sniglar när man är i Frankrike


Lite sköna hopp!


Nikki Beach, dyrt men underbart!


Bra för konditionen!


Marco Polo Beach Club - helt underbart...

Jag har tackat nej till matcher och tävlingar som kommer i höst. Jag kommer satsa 100% på VM i Sanshou som äger rum i oktober i Canada. På torsdag träffar vi coacherna för att gå igenom hur vi ska lägga upp träningen fram tills dess.
Nu när jag inte tränat sanshou sedan EM förra året, måste jag få in kasten och dyken i ryggmärgen igen. Jag har för mycket K1/Thai i kroppen just nu.

K1 är skoj, men Sanshou är min grej. Det är den roligaste formen av fighting i min mening. Nu jävlar ska jag slänga folk i backen!!!

Hur som helst - Nu är jag tillbaka i bloggvärlden - följ min väg till VM guldet! =)

// Nissä


Kommentarer
Postat av: N

Såg dig svischa förbi på Stureplan i lördags.

2009-08-11 @ 21:01:44
Postat av: Jonas Ivung

Gött att du är tillbaka på banan igen men det är faan välbehövligt med semester helt ifrån träningen tror det är nyttigt när man tränar så mycket. ...ja har nog kommit till lite insikt på senaste halvåret.



Kör hårt på VM nu och hoppas vi ser dig i K-1 ringen snart igen!



See ya! //Jonas Ivung

2009-08-11 @ 23:45:14
URL: http://JonasIvung.se
Postat av: Nissä

N: Jo det blev en liten stureplans-svisch!



Jonas: Japp, jag tror också på det konceptet, har alltid haft uppehåll efter hårda träningsperioder för att göra helt andra saker, på det sättet får man tillbaka motivationen - som är det viktigaste för att bli riktigt bra! Hoppas knät blir bra för dig, kör hårt!



2009-08-12 @ 10:38:21
URL: http://partyfighter.blogg.se/
Postat av: biffen

Yeaaaah! din blogg har hittils varit förbannat spännande att följa, good to have you back

2009-08-12 @ 17:17:36
URL: http://blibiff.blogg.se/
Postat av: Nissä

Thanks biffen!

2009-08-14 @ 09:47:04
Postat av: D

ingen satsning på MMA än då? vore coolt med nån med sanshou bakgrund lite udda stricking i sådana sammanhang, kolla Machida som kom med Karate...

2009-08-15 @ 22:28:15
Postat av: Nissä

Inga planer än så länge, jag vill uppnå mina mål inom stående fighting först... men jag vet att jag nån gång kommer vilja vara i buren!

2009-08-16 @ 15:29:06
URL: http://partyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0