Mitt sista inlägg...

Nu ska min blogg läggas ner. Varför? Ni får veta snart!

Nu är jag nästan frisk. Var nyss nere med Jakob och Kevin på Athen, en brottningsklubb och kikade på ett pass. Vi kommer köra brottning/MMA där inför VM. De har riktigt duktiga brottare där samt MMA fighters från bla annat Pancrase som kör där. Träffade Carlos Prada där för en vecka sen när vi var där, en av Sveriges mest lovande MMA fighter i Sverige, som jag tränade lite med inför EM förra året.

Idag var Martin Lidberg nere och körde där, Han har bland annat ett antal SM-guld och en Lets Dance vinst i ryggsäcken, två grymma meriter ;) Ska bli kul att bli tokslängd av de grabbarna....

Brottarkungen i tight trikå!

Igår fyllde min storebror 25 år! Vi skulle ha en överraskningsfest för honom! Vi skulle alla ses där vid halv 9...
Samma sag skulle vi ha kräftskiva på jobbet, tänkte att jag skulle smita vid 8 för att hinna med brorsans fest.
Det jag inte visste, var att våra kära chefer lurade oss, vi hade inte kräftskivan på kontoret utan slängdes in i taxibilar med destination okänt!

Efter 45 min gick vi på en bastubåt. Den körde iväg och jag frågade hur länge vi skulle vara borta... vid midnatt skulle vi komma tillbaka. Fan, hur skulle det här lösa sig?

Det va riktigt trevligt på bastubåten - guitarhero, bastu, hoppställe, mat, dricka o tilltugg. Och kräftor!

Riktigt najs ljudsystem + guitarhero - kungligt!!!


Kära kollegor!


Gick i ca 5 km/h!



Bastumys!


Mums!


Chefen är alltid på bästa partyhumör!


Kräftskiva!!!

Men jag kunde inte svika min bror. Jag fick de som hade hand om bastubåten att köra in till en brygga vid kvart i 10. Jag traskade sedan i okända marker någonstans ute i örnsberg tills jag hittade en väg och slutligen en T-bana. Jag lyckades övertala Simbas att komma och hämta mig. När vi satte oss i bilen märkte vi att hon hade fått punka.

Stackars SImbas fick även punka förra veckan... hur kör hon?!

Vi dumpade i bilen i Örnsberg och kom åkte T-bana till festen på hötorget - fint folk kommer sent?
Brorsan var iklädd i en American Psyco t-shirt som fredde gjort (freddiegstore.com - smygreklam?)
Som present av mig fick han en dans av mig och Johanna (brorsans flickvän). Han hade redan sett den 3 gånger tidigare - mitt och Johannas partytrick - men han blev ändå överlycklig ;)
Nää den riktiga presenten kommer på familjemiddagen på söndag...


Vet inte vilket ansikte som ser mest slitet ut på den här bilden?

Undrar hur mina kollegor mår idag?!

Tack ni som följt min blogg!

Kommentarer
Postat av: pebs

meh. tråk att lägga ner ju!

2009-08-22 @ 14:10:17
URL: http://pebbels.blogg.se/
Postat av: Vendetta

Neeeeeeeej nissä whyyyy :(

2009-08-22 @ 16:10:52
Postat av: N

Miakel Lindberg, eh? ... superkoll på namn ab :)

2009-08-28 @ 23:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0