FAN!

Jag har gått och blivit sjuk. Kanske var det för hård start med morgonlöpningen, intervaller i backe tar slut på en.
Nu sitter man här med piller och två nyhyrda filmer. Suger att va sjuk, men lite skönt att få tid till att bara ligga å slappa och se filmer man har velat se - som man aldrig får tid till.


Ipren & berocca samt Seven pounds & slumdog millionaire



För att fördriva tiden tänkte jag lära mig knyta slipsar på olika sätt - beskrivningar finns på nätet. Fick fyra slipsar av en kund här om dagen!


Känns ruggigt surt att bli sjuk nu när jag tänkte dra igång med storsatsningen... men hellre sjuk nu än veckan för VM!
Nu blir det mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Martin Lidberg heter han...

2009-08-22 @ 13:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0