Hallå!

I måndags efter jobbet hände något ovanligt. Jag tränade knappt. Jag körde endast 4km runt söder i väldigt lungt tempo - blev omsprungen av en hurtig tant. Det var min vilodag efter en hård helg (dock inte av festandet).

Efter en hård träning igår på SS som avslutades med extra mitsträning efter passet var jag inte så jäkla morgonpigg när jag steg upp klockan 6 imorse. Med Hayes brevid löpbandet har man inte något annat val än att ge 100%. Speciellt inte med pulsklocka där han ser vad jag ligger på procentuellt ifrån maxpuls.
Efter 3x3 min med 1 min lugn jogging mellan ronderna märkte vi i slutet av sista ronden att min maxpuls inte alls var 197 som vi tidigare uppmätt vid maxpulstest.  Jag var nämnligen upp i 201! Snacka om att jag tog ut mig....
Megatack till Hayes som gav sina NYA strumpor till mig imorse. Hade glömt rena efter träningen och hade ingen lust att gå i genomsvettiga till jobbet. När Hayes gav dem sa en annan kille i omklädningsrummet "Det där är kärlek grabbar"... haha....

Ikväll tar jag hjälp av Sami Cacan, huvudtränare på Stockholm Kickboxning för min match mot Totto på K1-galan.
Jag ska dit och köra på Sami's pass med Anders Persson, min landslagscoach, för att sedan sparras och köra extraträning i ring efteråt... blir nog riktigt nyttigt. Sami har mött Totto flera gånger och har bra koll på hans stil och kan nog ge många bra tips!

Imorgon åker mitt jobb till Åre. Själv stannar jag hemma. Ett riktigt tungt beslut. Vore hur najs som helst med lite bräda, afterski och partyparty. Men om jag ska vinna den här matchen måste jag ge 100% i min träning. Det går inte att åka bort på en weekend och roa sig då.

Eric Prydz på Ambassadeur väntar hemma i Stockholm istället. Freddie fixar tickets, very najs!
Ska även fixa iordning balkongen. Räcket ska målas och det ska läggas trägolv med spotlights inbyggda. Kommer bli sjukt snyggt!

Det har börjat snackas lite på fightermag.se om matchen mot Totto. Det finns ett inlägg som jag sitter och garvar åt:
"Nils Widlund?
Är det den där pojken som man ser på Södermalms Shaolinaffischer?

Tottos rutin samt meriter väger bra mycket tyngre än den lilla pojken från stureplan...
Ser dock fram emot denna match, alltid kul att se snabba avslut...

Prediction: Totto KO R1 1,06"

Den lilla pojken från stureplan... Han ska få se vad stureplanspojkar kan göra ;)
Det är kul att läsa om folks åsikter och vad de tror om matchen. Det gör en ännu mer taggad till att bevisa vad man kan prestera i ringen.

Tråkigt att jag inte kan langa upp bilder, då jag inte har datorn hemifrån. Men förhoppningsvis så är jag igång med det igen!

// Stureplanspojken

Kommentarer
Postat av: andre

http://www.youtube.com/watch?v=TCVM867vZjk



:) :) Totto vs sami

2009-05-03 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0