Två dagar kvar!

Jag har haft semester! Jag har inte tränat sen i söndags! Jag har sluppit höra Hayes gormande och skrikande om att jag måste "ÖÖÖKAAAA" när man redan är svimfärdig. Nu känner jag mig mentalt och fysiskt utvilad. Kommer dock glida ner på klubben ikväll och skugga lite så man har kvar känslan i kroppen.

Jag har fått lite kläder från min sponsor SBI Sport som gör Budo Nord och Fighter Genuine inför matchen på lördag!

T-shirt, linne, hoodie och ett par shorts!


Och en träningsoverall.


Alla grejer har detta tryck broderat. Riktigt najs!

Planeringen har börjat både inför resan dit och hur vi (förhoppningsvis) ska fira segern!
Jag kommer upp med ett gäng på ca 15 pers och vi kommer ta in på hotell och gå ut efteråt. Min gamla tjejkompis Isabella och hennes crew som alla bor i Uppsala kommer möta upp oss. Om jag vinner kommer jag avvika lite från min nykterhetsperiod och köra loss för en kväll.

Fightermag skrev lite om galan på sin hemsida "Fler matcher på Gladiators. Thaigalan har fått fler matcher klara. Fighters ifrån Renyi och Hilti går thaimatch, och så gör även wushuprofilen Nils Widlund. Dessutom ett main event mellan Elias Daniel och britten Richard Barnhill.

Elias Daniel Friends Gym, Kristianstad, Sweden VS   Richard Barnhill England 
Peter Dahlman Perrys Gym, Uppsala VS   Mathieu Imbert Fighter Muaythai, Göteborg 
Kittisak Nowibon Real Fighter Lund VS   Alexander Kasparov Mariestad Muaythai
Süch Barnabás Kyo Gym, Ungern VS Stuart Kemp England 
Bodil Frick Perrys Gym, Uppsala VS TBA
Prudencio Ayouite Real Fighter, Lund VS  Nils Widlund Södermalms Shaolin, Stockholm  
Ulf Helsing Norrtälje MMA VS   Anghel Cardos Kyo Gym, Rumänien
Mattias Lundkvist Perrys Gym, Uppsala VS   Karim Göransson, Stockholm
Stefan Becker Strike Boxing Club, Täby VS TBA
Emil Mickelsson HILTI, Uppsala VS   Kim Carnerus Ren Yi, Umeå
Åsa Lempert Real Fighter, Lund VS Jennie Friberg Strike Boxing Club, Täby
Andreas Jareborg Perrys Gym, Uppsala VS   Petter Wallin Drakstadens Muaythai 
Fredrik Lundgren Västerås kampsport center VS    Valentin Sechelaru Kyo Gym, Romania

Blir nog en hel del bra matcher!

Igår blev jag uppringd av Håkan Ozan som tillsammans med Jill Idh har hand om Sweden Fight Team - en satsning där de samlar Sverige-eliten i ett lag som ska åka och tävla världen över i proffsgalor.
Han frågade mig om jag ville gå en VM-titel match i kickboxning i september. Jag blev ruggigt sugen och ville tacka ja direkt. Matchen skulle gå i Fullkontakt utan lowkicks (vilket är lite dumt då jag alltid tränar med lowkicks). Dessutom skulle den gå i 10-12 ronder. SHIT! Matchen skulle gå i september, tätt inpå sommaren. Jag var ändå sjukt sugen, sådana här chanser är inte vanliga.

Men efter att ha pratat med Halldén bestämde vi oss för att tacka nej. Han frågade mig "Vill du träna såhär hårt som du tränat nu, varje dag hela sommaren?". Jag skulle dessutom tvingas hålla igen på alla sommarresorna och va ifrån alkohol hela sommaren. Att gå 10-12 ronder utan skydd är ingen lek, det är farligt om man inte är topp topp topp-tränad. Hade matchen gått på 3-5 ronder hade vi tackat ja. Vi kommer dock leta efter titelmatchen i olika organisationer till hösten!

/Nissä

Kommentarer
Postat av: Mr. Sahlin, StefanSahlin



YO YO!!

Fan, hårda bud i Mellerud!

Vad blir det då? Fest el fight?



Visste inte att du blogga heller. Nu jävlar ska jag

terra dig MOHAAAHAHAHA :)



Kanske ska börja själv med något?

Eller är jag för gammal? Hmmm



/ Sahlin - www.anderssonsahlin.se

2009-04-09 @ 10:13:18
URL: http://www.anderssonsahlin.se
Postat av: Nissä

Mr Sahlin, trevligt!

Det blir både fest & fight, kom förbi vettja om du inte fortf. är i Thailand!



Svar på sista frågan - du är för gammal ;)

2009-04-09 @ 11:20:19
URL: http://prs.blogg.se/
Postat av: Camii

Vad duktig du är!! :)

2009-04-09 @ 11:22:22
URL: http://lillisbloggbok.blogg.se/
Postat av: Jake the cake

Du ser ut som en smurf!

2009-04-09 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0