Träningssugen

Jag var nere på klubben igår, har inte tränat sen matchen. Jäklar vad jag redan saknar träningen. Man var urless på träningen före matchen men det räcker med ett par dagar innan man saknar allt som träningen innebär.
Jag har de senaste dagarna fokuserat på att få lägenheten klar. Om allt går som planerat flyttar jag in i helgen!

Fick precis syn på en artikel från galan på fightermag där de stod följande:
Sanshoutalangen Nils Widlund har närmat sig kick- och thaiboxarnas värld, med en del spekulationer kring hur väl han skulle hantera annorlunda regler. På Fyrishov gav han ett övertygande besked, och imponerade med sin snabbhet för ett avgörande på TKO redan i den första ronden.


Alltid kul när folk tvivlar och blir överraskade!
Nu är det i alla fall dags att börja träna igen. Jag ska försöka peta in gym minst en gång i veckan, tycker jag har tappat en del där sen jag började köra kondition. Gymmet är ju även viktigt inför beachen ;)
Närmsta målet nu är Sanshou SM. Därefter är det SM i kickboxning som gäller om jag inte får erbjudande i K1 i Malmö som krockar. Det är även en del mindre tävlingar som jag kanske hoppar in på!

Nu i helgen kommer det norska Sanshou-landslaget på besök. Det blir nog riktigt bra. De har ett par personer i landslaget som är riktigt vassa... och det är brist på bra sparringpartners i sanshou i Sverige, så det blir givande!
I Helgen blir det även grillfest hos Punggren, alla är välkommna!
Ses!


Kommentarer
Postat av: Vendetta

Kan du inte börja filma dina matcher nissä? :D Är grymt sugen på att se, Hayes är la alltid runt hörnet och kollar så han kan ta an sig jobbet och filma :D Sen är det nice med bilder också som du har med på din blogg, skön läsning ! Keep up the good work

2009-04-15 @ 16:01:45
Postat av: Nissä

Finns lite filmer på youtube, har även en massa filmer hemma som jag nån gång kanske orkar lägga upp :)

Thanks! Kul med läsare!

2009-04-16 @ 18:43:02
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0