Sökes Bosskostym

Inte nog med att jag beställde en Iphone på fyllan från en bluff-företag och brände 5500 spänn för några månader sen... att jag sedan tappade min smartcase med alla kort och gjorde en rad andra missar.
Nu när jag går igenom alla mina kläder inför flytten så är min Bosskostym försvunnen. Jag har letat överallt och lite till och undrar hur faaaan det har gått till! Om nån har sett den på klubben (eller kanske blocket, hehe) så hojta till för min morsa som gav den till mig kommer cutta min hals om hon vet att jag "slarvat" bort den.

Ikväll flyttar jag! Kevin kommer över och gör det sista i lägenheten (spots i badrum & kök). Punggren hjälper mig att flytta säng & soffa och ett skåp, Camilla har lovat att städa, sen e det bara kläder å lite grejer som ska över sen är det official - jag bor inte hemma längre!
Punggren ska köpa motorcyckel i helgen, jag hjälpte honom med ett lån och han är så glad över hjälpen så att han lovat att skjutsa mig till jobbet i en vecka... om han menar på motorcyckeln så tackar jag nog nej =)

Norska sanshou-landslaget har nu kommit till Sverige och idag klockan 18 kör vi ett pass som landslagscoachen Anders Persson håller i. Har kameran med mig och ska lägga upp lite bilder på flygande norrmän sen (det är kast i sanshou you know) ;)


Jag och Persson under EM 2008 i Polen

/ Nissä

Kommentarer
Postat av: Vendetta

Haha fyfan beställa fejkad iphone på fyllan? Hur lyckas man med det :D Hoppas du behåller halsen så din morsa slipper cutta halsen :D:D Ser framemot bilderna ! GL HF

2009-04-17 @ 19:34:17
Postat av: Konstantin

Hej Nils! Grattis till segern i Uppsala. Du har väl sett att jag för två veckor sedan publicerade intervjun med dig? Använd länken för att komma dit.

Postat av: Nissä

Jadu... tydligen kunde jag det :)

Konstantin - tack! Jag har sett intervjun, tack för det! Hoppas att allt är bra med dig och att hemsidan går fint!

2009-04-19 @ 22:20:59
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0