Rolig nyhet!

Jag har något kul att berätta... kan dock inte säga något innan allt är klart...

En annan kul grej är att jag fått veta mer of Battle Of Botnia - proffsgala i MMA och Thaiboxning som jag nyligen blev inbjuden till. De vill ha mig mot Jonas Markstedt, kom 2a i SM 63,5kg nyligen...3 ronder thai utan skydd. Låter klockrent! Men som sagt åre med jobbet samtidigt + en annan grej....som jag snart avslöjar ;)

Kommer va lite dålig på bloggandet närmsta dagarna... jag är inte lika bra på teknik som med att dojja folk i huvet - får inte igång bredbandet i lägenheten.

I helgen blir det hårdträning på bosön på lördag och på söndag blir det träning på SS med Roger Pettersson (Svensk mästare i boxning 10(?) ggr) och Richard Nordstrand (K1-profil)... Blir najs!

Kommentarer
Postat av: Peter

Tja Nisse!



Jag kanske kan hjälpa till, datanörd som jag är :-)

Vad har du för bredbandsleverantör?

Mejla mig, [email protected] .



/ Peter

2009-04-21 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0