Min lilla hemlighet avslöjas!

Rumble of the Kings Promotion AB, is now proud to present one of the most interesting fighting events of the world.

On Friday night, May 22:nd, Baltiska Hallen in Malmö will hoast an evening with so many super fights you do not want to miss.

The best and most famous Swedish athletes from the 3 toughest disciplines of all Martial Art (Pro Boxing, Muaythai/K-1 and MMA) will be present to fight for honour, glory and of course money!

The fight card of this event is predicted to be one of the most interesting made in Sweden so far.

Här kommer hemlisen... Jag kommer vara med!
Jag möter ingen mindre än: Thomas "Totto" Karlsson. Han har gått ca 160 matcher och han vunnit VM 4 gånger, SM 15 gånger och EM 2 gånger... Extremt meriterad med andra ord!


Så det blev ingen långvarig vila för mig... dags att träna ännu hårdare än tidigare!
Såhär har veckan sett ut... hittills!
Tisdag: Sanshou
Onsdag: Kondition (intervall) på crosstrainer
Torsdag: Thaiboxning på FC & mitsträning på SS
Fredag: Löpning (intervall)

Stretchar efter löpträningen imorse

Fick ett paket av strength idag, 18kg pulver! Najs!


Sjukt fint väder idag! Har varit ledig (man får en flyttdag att ta ledigt på) så jag har passat på att kämpa riktigt hårt som ni ser nedan...

Älskar balkongen till lägenheten, sooool heeeela dagen!

Nä, så glassigt har jag det inte... är hemma hos päronen i Nacka nu, måste röjja ut mitt gamla rum som jag inte orkat fixa... tar nog ett par timmar!
Ska in till snaps med lite polare sedan och njuta!
Dock ska jag upp klockan 7 imorgon och dra till bosön och träna, så det blir nog inte så sent.
Just nu känns det inte jobbigt att man får skippa alla roliga aktiviteter (festa). Nu har jag något STORT framför mig! K1!
Jag ska träna SÅ hårt och va i så stört bra form! Totto ska bli rädd när han ser mig ;)

Nu ska jag rensa bland gamla leksaker! Wie!

Partyfighter goes K1!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön hemlis nissä :D Roligt att det går bra för dig, du får ta och filma matchen så man har nåt spännande att kolla på ! GL HF

2009-04-24 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0