Massa fajt på g!

Igår körde jag gym, jag var svagare än när jag körde på i vintras, men då vägde jag 3-4 kg mer också. Nu sitter jag med en riktigt skön träningsverk och njuter! Snart ska jag iväg till Loyalty Muay Thai (Fight Center) och köra thaiboxning, det var säker 1,5 månad sen jag va där så det ska bli skoj!

Tobias från Loyalty ringde idag. Han hade hört om vår sparring på söndag där vi bjudit ner massa klubbar för sparring. De kommer MMA-fighters, kickboxare, thaiboxare och kungfu-utövare. Nu kommer även folk från Loyalty, blir grymt!
Han berättade även att de hade ringt en snubbe som arrangerar en stor thaiboxningsgala uppe i norrland i maj som tänkte höra om de hade några fighters som kunde tänkas köra. Tobias hade berättat att jag tränade där ibland. De blev då jäkligt intresserade och erbjöd mig direkt en match. Jag fick även ett förslag på erstättning som lät bra. Allstyle är samma dag och jag är egentligen i Åre med jobbet samma dag.

Hur ska jag göra? En betalt weekend i Åre med alla schöningar från jobbet är inte fel. Allstyle anordnar SS och självklart vill man hjälpa till där och ställa upp och vara stöd. Dock är en match under thai eller K1-regler är förstås mest givande och aktuellt för mig.

Just nu har jag en hetsig disskution med Hayes om hur jag ens kan tänka tanken att vara i Åre av dessa tre alternativ. Nu är jag i bra form och har bra matcherbjudanden. Dock är jag en partyfighter, inte en fighter och måste självklart hålla igång min andra livsstil, eller hur hayes? ;)

Jag är friskvårdsansvarig på mitt kontor på Nordea och nu har jag kört igång en tävling!
Den heter matvanan och ska pågå i två veckor (sen drar vi till Åre och förstör allt som tävlingen byggt upp)
Det är sju stycken kategorier som man försöker få poäng i varje dag. Här är dom:
Äta frukost-lunch-middag: 1p
Äta 2 frukter: 1p
Inget vitt bröd: 1p
Läskfri dag: 1p
Godis-fikabrödsfri-dag:
1p Alkoholfri dag: 1p
 Kaffe/té 0-3 koppar: 1p


Vinnaren är den som lyckats samla flest poäng på 2v. Den ska få ett riktigt fint pris... jag tror det blir en fri lowkick på chefen ;)



Thabo har precis kommit hem från Thailand. Det pågår just nu diskution mellan K1 och Thabo om mig. Mer vill jag inte säga men vi får se vad som händer!

// Nissä! 

Kommentarer
Postat av: Adam

Baltiska hallen, 22maj, Malmö, där vill vi se dig!

2009-04-17 @ 09:35:55
URL: http://www.exponerat.se
Postat av: Nissä

Nästa gång ska du få mer än 30sek på dig att fota matchen ;)

2009-04-17 @ 11:38:00
URL: http://partyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0