Grym helg.

Känner mig fortfarande sliten sen den där jäkla cyckeln i fredags, måste få semester från Hayes efter den här tävlingen...


Team Partyfighter efter cyckeltortyren! - tog massa mysiga duschbilder på hayes ;)

När jag kom hem från jobbet väntade en trevlig överaskning. Inte nog med att min tjej hade städat mitt rum och diskat undan allt i köket....

Hon hade gjort en kladdkaka, min favvo - hon vet hur man samlar +poäng!

Bra början på helgen! Efter att ha smetat i mig en del åkte jag in till Hotellet och mötte upp lite gamla klasspolare. Jag käkade den dyraste hamburgaren jag nånsin köpt (169:- dock väldigt god) och catchade upp med de gamla rävarna.

Business-IT 06, riktigt schööna dudes!

Lite senare mötte jag upp lite andra polare och gick in på blue moon bar där stockholm live körde standup. Min polare Johan Uddenberg var med och han var ruggigt rolig!


Kvällen var väldigt lyckad. Kan man börja kvällen bättre än med roliga komiker?


Med komikerna Jakob och Johan och apan lee!


Freddie G's pappa Björn är alltid på partyhumör!

I lördags blev jag intervjuad av en kille som driver en hemsida som handlar om den delen av nacka som jag växt upp i. Intervjun ligger redan uppe på hans sida http://www.vastrasicklao.se/ här är länken:  http://www.vastrasicklao.se/Nyheter/2009/kungfuprofiluppvuxenihenriksborg_20090405.html

Jag åkte sedan och körde 1 timme mits-träning med Fredrik Halldén. Vi fokuserade på att träna på de värsta jag kan tänka mig, så jag även är förberedd på det. Tänker dock inte avslöja vad, då Prudencio, min motståndare, kanske får tag i den infon då =)

Efter den jobbiga träningen låg jag inte på latsidan... jag, Julle och Punggren körde över mina garderober i lägenheten som nåra hantverkare sedan monterade upp i lägenheten, den är klar till 99% nu, bara småsaker kvar!

Jag hade sedan bjudit över lite folk (sorry hayes och björn som jag "råkade" glömma att bjuda)  till grillfest.


Sååååå skönt när man kan grilla och käka ute!

Kvällen bjöd på en hel del roliga händelser! Kul att grabbarna är bra på att bjuda på sig själva!
Det jag undrar hur *** Jerker (vi kallar honom så) fick till det med en av tjejerna efter det han tidigare under kvällen gjort, mycket bra upphämtning där!!! Good job gubben!

Idag blev det sanshou-träning. Jag körde dock rätt lungt, ska vila mig i form nu.
Brorsan och Johanna är nere i köket och lagar tacos nu, blir senare en vända till Poolen, med bad och bastu. Avslutar sedan med film och chips+dips+cola (ja, jag förtjänar det). 

Ses!

 

Kommentarer
Postat av: Jerker

Tack. Fiskehistorian sen e det klatt

2009-04-12 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0